‘Αθήνα μου’

‘Αθήνα μου’: Πώς το νέο ζεϊμπέκικο του Αργυρού νίκησε (επιτέλους) την trap

Ένα διαφορετικό κομμάτι κατάφερε για πρώτη φορά να εμφανιστεί στην κορυφή των trends του Youtube. Μήπως έφτασε η ώρα της αλλαγής;

Πρέπει να έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τότε που στην πρώτη θέση των ‘Trending’ του Youtube δεν βρίσκεται κάποιο trap κομμάτι. Από τότε που έκαναν το μεγάλο τους ξεπέταγμα trappers όπως ο Snik, ο Sin Boy και τόσοι άλλοι, τα κομμάτια τους καταλάμβαναν τις πρώτες θέσεις στα πιο ‘hot’ τραγούδια της πλατφόρμας. Μέχρι που ήρθε ο Κωσταντίνος Αργυρός για να φέρει την επανάσταση.

Το νέο ζεϊμπέκικο του Έλληνα τραγουδιστή με τον τίτλο ‘Αθήνα μου’ κυκλοφόρησε στο Youtube από την Panik Platinum στις 30 Μαΐου και ήδη μετράει σχεδόν 1 εκ. προβολές, ενώ βρέθηκε σχεδόν αμέσως στην πρώτη θέση των ‘τάσεων’.

Και είναι πραγματικά αξιοσημείωτο το ότι ένα ζεϊμπέκικο παλιάς κοπής όπως αυτό του Αργυρού, κατάφερε να ξεπεράσει κάθε traper. Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός πως οι πλειοψηφία των χρηστών του Youtube είναι σχετικά μικρής ηλικίας και ακούν φανατικά trap, φαίνεται ότι ο Αργυρός έχει πετύχει μια μεγάλη νίκη.

H ‘Αθήνα μου’ είναι ένα τραγούδι που δένει το χτες με το σήμερα με μοναδική μαεστρία. Πίσω από τους στίχους και τη μουσική κρύβεται το ταλέντο του Λευτέρη Κιντάτου, ωστόσο έχει γίνει φοβερή δουλειά και στο video clip σε σκηνοθεσία Γιάννη Δημολίτσα, το οποίο απογειώθηκε.

 

 

Εκεί βλέπουμε τον Κωνσταντίνο Αργυρό με ένα νέο look, ξυρισμένο, με πιο μακρύ μαλλί και φόρμα λιμενεργάτη (η οποία έχει συμβολικό χαρακτήρα) σε ένα παλιό αθηναϊκό κουτούκι. Σαν εκείνα που κάποτε φιλοξενούσαν τις φωνές του Τσιτσάνη και της Μοσχολιού. Τους οποίους παρεμπιπτόντως βλέπομε και στο ξεκίνημα του video σε ένα κάδρο από εμφάνισή τους στο ιστορικό ‘Χάραμα’.

O ήχος της λατέρνας στο intro μας βάζει στο κλίμα μιας άλλης εποχής, ενώ ακούγοντας το κομμάτι μπορείς να βρεις ακόμα και σημεία που φέρνουν στο μυαλό το διαχρονικό λαϊκό μας ύμνο, ‘το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας’. Ο Αργυρός σαν άλλος πρωταγωνιστής της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου, ανάβει τσιγάρο και χορεύει ένα βαρύ ζεϊμπέκικο.

Ένα ζεϊμπέκικο που κάνει αναφορές σε νυχτολούλουδα, σε γιασεμί, σε λατέρνα, σε Τσιτσάνη, λέξεις που σπάνια τις συναντάς σε τραγούδια του σήμερα. Ένα ζεϊμπέκικο που θα έλεγε κανείς πως θέτει τις βάσεις για την επαναφορά του καλού ελληνικού λαϊκού τραγουδιού στα ακούσματά μας.

 

ΠΗΓΗ

  • Sign up
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.